środa, 25 października 2017

AVITAL AVITAL "Insightful" Warszawa 25.10.2017

25.10.2017 r. wernisaż w centrum Warszawy. Wydarzenie niezwykłe. Pierwsza w Polsce wystawa wybitnej ceramiczki izraelskiej Avital. 

Zanim doszło do wystawy poznaliśmy się na facebooku.
Byłem pod ogromnym wrażeniem jej unikalnej, delikatnej i niezwykle barwnej twórczości
i poprosiłem o napisanie kilku słów o sobie.
Na podstawie przesłanego materiału powstał artykuł, do redagowanego przeze mnie czasopisma popularno-naukowego S+C. Było mi równeż bardzo miło gościć Aviatal 3 lata temu w moim domu.
Otrzymałem wtedy  w prezencie  jedno z jej niezwykłych porcelanowych arcydzieł.
Mam nadzieję, że ta przemiła i niezwykle utalentowana ceramiczka będzie teraz częstszym gościem w galeriach naszego kraju.

Wystawa czynna: 
26.10 - 15.11.2017
New Atelier Design
Warszawa ul. Wilcza 8 lok.17















































































3 komentarze:

  1. Dziękuję za tak piękne przedstawienie wystawy Avital, to wielki zaszczyt dla mnie, że mogę zaprezentować dzieła tak wspaniałej artystki w przestrzeni mojej galerii . Joanna Dąbrowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję za nietuzinkowe wydarzenie.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mi umknęło! Niezwykłe są te realizacje! Widać wielkie zaangażowanie w wchodzeniu i podporządkowywaniu własnym wizjom twórczym techniki realizacji z mas porcelanowych

    OdpowiedzUsuń